Tekst łatwy do czytania

Symbol tekst łatwy do czytania
Informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku

Logo urzędu pracy

Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku, inaczej PUP albo Urząd,
znajduje się przy ulicy Pogodnej 63/1.
Urząd posiada Filię czyli oddział terenowy w Łapach.
Filia w Łapach znajduje się przy ulicy Bohaterów Westerplatte 8.
Urząd pomoże ci, gdy mieszkasz w Białymstoku lub powiecie białostockim.
Powiat białostocki to gminy dookoła Białegostoku.

 

Budynek Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku

Tutaj jest główny budynek Urzędu.
Zdjęcie budynku PUP w Białymstoku
W tym budynku pracuje Dyrektor Urzędu Pracy i urzędnicy.

Dyrektor Urzędu Pracy w Białymstoku kieruje pracą Urzędu.
Dyrektorowi w pracy pomagają Zastępcy Dyrektora,
kierownicy Działów oraz pracownicy.
Przed budynkiem Urzędu są 2 miejsca parkingowe
dla osób z niepełnosprawnościami.

Zdjęcie wejścia do Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku i podjazdu dla wózków
Do budynku prowadzi jedno wejście od ulicy Pogodnej.
Obok wejścia jest podjazd dla osób na wózkach.
W budynku drzwi i korytarze są odpowiednio szerokie.
Na parterze budynku można jeździć na wózku inwalidzkim.

Symbol osoby z niepełnosprawnością
Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami
znajduje się na parterze Urzędu.

Podstawowe informacje uzyskasz w Kancelarii.
Kancelaria jest na parterze po prawej stronie od wejścia.

 

Osoby z niepełnosprawnością obsługiwane są na parterze:

  • rejestracja i świadczenia dla osób niepełnosprawnych
    • pokój numer 3A,
    • telefon: 85 7473853
  • pośrednictwo pracy i doradztwo zawodowe dla osób niepełnosprawnych
    • pokój numer 3, 3A,
    • telefon pierwszy: 85 7473852
    • telefon drugi: 85 7473806
  • kierownik Działu Aktywizacji Osób Niepełnosprawnych - środki PFRON
    • pokój numer 6,
    • telefon: 85 7473855
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń
można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Znak mozliwość wejścia z psem asystującym
W pokoju numer 6 można skorzystać
z usługi tłumaczenia języka migowego.

Symbol języka migowego
Osoby słabowidzące mogą też skorzystać z powiększalnika albo lupy do czytania.
Powiększalnik to przenośne urządzenie.
Powiększalnik ułatwia zapoznanie się z dokumentami w powiększeniu.

 

Do Urzędu możesz przyjść i załatwić swoją sprawę.

 

Urząd jest czynny:

  • Poniedziałek od 7:30 do 15:30
  • Wtorek od 8:00 do 16:00
  • Środa od 7:30 do 15:30
  • Czwartek od 7:30 do 15:30
  • Piątek od 7:30 do 15:30
 
W czym pomaga Urząd?
  • Pomaga w znalezieniu pracy.
  • Doradza osobom w trakcie poszukiwania pracy.
  • Pomaga podnosić umiejętności.
  • Pomaga zdobyć doświadczenie w pracy.
  • Pomaga założyć działalność gospodarczą.
  • Pomaga pracodawcom w zatrudnianiu cudzoziemców.
  • Pomaga znaleźć pracę w innych krajach.
 

Żeby załatwić sprawy w Urzędzie możesz:

Napisać pismo
i wysłać je na adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
ul. Pogodna 63/1
15-365 Białystok
Przynieść pismo
do Kancelarii
Kancelaria to biuro,
w którym można zostawić pisma
i inne dokumenty.
Kancelaria jest na parterze
na prawo od wejścia do budynku.
Napisać pismo
i wysłać je
za pomocą
platformy e-PUAP:
www.epuap.gov.pl,
skrytka: pupbialystok/skrytkaESP
ePUAP to skrót nazwy
Elektroniczna Platforma
Usług Administracji Publicznej.
Do tego sposobu trzeba mieć Internet
i swoje konto w ePUAP.
Napisać pismo
i wysłać je
za pomocą
platformy praca.gov.pl:
praca.gov.pl to platforma usług elektronicznych Publicznych Służb Zatrudnienia.
Do tego sposobu trzeba mieć Internet
i swoje konto w praca.gov.pl.
Napisać wiadomość
i wysłać ją
na adres e-mail:
bibi@praca.gov.pl
 
Zadzwonić pod numer: 85 7473857
Przyjść do Urzędu i spotkać się z pracownikiem
w godzinach pracy Urzędu.

 
Wszystkie informacje o Urzędzie są na stronach internetowych:

https://bialystok.praca.gov.pl/
https://pupbialystok.bip.gov.pl/

 

Informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku
Filia Łapy

Logo urzędu pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku, inaczej PUP albo Urząd,
znajduje się przy ulicy Pogodnej 63/1.
Urząd posiada Filię czyli oddział terenowy w Łapach.
Filia w Łapach znajduje się przy ulicy Bohaterów Westerplatte 8
w budynku Internatu Liceum na 1 piętrze.
Urząd pomoże ci, gdy mieszkasz w Białymstoku lub powiecie białostockim.
Powiat białostocki to gminy dookoła Białegostoku.

 

Budynek Filii w Łapach

Tutaj jest budynek Filii PUP w Łapach.
W tym budynku pracuje Kierownik Filii i urzędnicy.

Filia podlega pod Urząd Pracy w Białymstoku.
W Filii w Łapach pracuje Kierownik Filii.
Kierownik kieruje pracą Filii.
Kierownikowi w pracy pomagają pracownicy Filii.
Do budynku prowadzi wejście od strony ulicy Westerplatte,
obok 1 Liceum Ogólnokształcącego.
Podstawowe informacje uzyskasz w Sekretariacie.
Sekretariat znajduje się na piętrze budynku.

 

Osoby z niepełnosprawnością obsługiwane są na piętrze:

  • stanowisko do spraw ewidencji i świadczeń
    • pokój numer 1, telefon: 85 7157917,
    • pokój numer 2, telefon: 85 7157911;
  • stanowisko do spraw pośrednictwa pracy i poradnictwa zawodowego
    • pokój numer 4, telefon 1: 85 7157915,
    • pokój numer 5, telefon 1: 85 7157914,
    • pokój numer 6, telefon 1: 85 7157913.
 
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń
można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Znak mozliwość wejścia z psem asystującym

Budynek posiada windę dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
Winda znajduje się na prawo od wejścia do Filii.


Budynek nie posiada toalety dla osób niepełnosprawnych.
Jeżeli potrzebujesz naszej pomocy
zadzwoń pod numer Sekretariatu: 85 7157910.
W Filii w Łapach, w pokoju numer 10,
można skorzystać z usługi tłumaczenia języka migowego.

Symbol języka migowego
 

Do Urzędu możesz przyjść i załatwić swoją sprawę.

 

Urząd jest czynny:

  • Poniedziałek od 7:30 do 15:30
  • Wtorek od 8:00 do 16:00
  • Środa od 7:30 do 15:30
  • Czwartek od 7:30 do 15:30
  • Piątek od 7:30 do 15:30
 

W czym pomaga Urząd?

  • Pomaga w znalezieniu pracy.
  • Doradza osobom w trakcie poszukiwania pracy.
  • Pomaga podnosić umiejętności.
  • Pomaga zdobyć doświadczenie w pracy.
  • Pomaga założyć działalność gospodarczą.
  • Pomaga pracodawcom w zatrudnianiu cudzoziemców.
  • Pomaga znaleźć pracę w innych krajach.

 
Żeby załatwić sprawy w Urzędzie możesz:

Napisać pismo
i wysłać je na adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Filia w Łapach
ul. Bohaterów Westerplatte 8
18-100 Łapy
Przynieść pismo
do Sekretariatu
Sekretariat to biuro,
w którym można zostawić pisma
i inne dokumenty.
Sekretariat jest na piętrze
na lewo od wejścia do budynku.
Napisać pismo
i wysłać je
za pomocą
platformy e-PUAP:
www.epuap.gov.pl,
skrytka: pupbialystok/skrytkaESP
ePUAP to skrót nazwy
Elektroniczna Platforma Usług
Administracji Publicznej.
Do tego sposobu trzeba mieć Internet
i swoje konto w ePUAP.
Napisać pismo
i wysłać je
za pomocą
platformy praca.gov.pl:
praca.gov.pl to platforma usług elektronicznych Publicznych Służb Zatrudnienia.
Do tego sposobu trzeba mieć Internet
i swoje konto w praca.gov.pl.
Napisać wiadomość
i wysłać ją
na adres e-mail:
bibila@praca.gov.pl
 
Zadzwonić pod numer: 85 7157910
Przyjść do Urzędu i spotkać się z pracownikiem
w godzinach pracy Urzędu.
 
Wszystkie informacje o Urzędzie są na stronach internetowych:
https://bialystok.praca.gov.pl/

https://pupbialystok.bip.gov.pl/
 

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu