HtmlBox

Oferty z innych urzędów

Опубліковувач

Numer oferty: StPr/25/0079
Stanowisko: Trener/Asystent
Miejsce pracy: Głogowska 30, 59-170 Przemków
Zakres obowiązków: Prowadzenie zajęć, warsztatów oraz nadzór nad osobami z niepełnosprawnością w mieszkaniu treningowym
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: Inna
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40
Data rozpoczęcia pracy: Od zaraz
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w wolne dni: Tak
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: Wykształcenie min. średnie kierunkowe - terapeuta zajęciowy/asystent osób z niepełnosprawnością lub/i wykształcenie wyższe - kierunki pedagogiczne
Umiejętności i uprawnienia: Obsługa komputera i internetu, punktualność, kreatywność, doświadczenie w pracy w zespole, dyspozycyjność, prawo jazdy kategoria - B
Inne: min.1 rok doświadczenia w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną lub zaburzeniami psychicznymi
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  Fundacja Eudajmonia
Adres: Borówkowa 5A, 59-101 Polkowice
Osoba do kontaktu: Marzena Szewczyk
Telefon:  504 026 340
Adres e-mail: biuro@eudajmonia.pl
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Ilość miejsc: 2
Oferta ważna: 14.02.2025
Numer oferty: StPr/25/0078
Stanowisko: Operator koparki gąsienicowej Volvo
Miejsce pracy: 59-100 Guzice, powiat: polkowicki
Zakres obowiązków:  
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40
Data rozpoczęcia pracy: Od zaraz
Wynagrodzenie brutto: od 40,00 do 50,00 PLN /godz.
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką godzinową
Praca w wolne dni: -
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Umiejętności i uprawnienia: Prawo jazdy kat. B; uprawnienia operatora koparki
Inne: 5 lat doświadczenia zawodowego
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  Firma Bresso Jan Bresso
Adres: 59-100 Guzice, powiat: polkowicki
Osoba do kontaktu: MAŁGORZATA BERLAN-MUM
Telefon:  602 477 579
Adres e-mail: -
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Ilość miejsc: 1
Oferta ważna: 14.02.2025
Numer oferty: StPr/25/0076
Stanowisko: Konserwator
Miejsce pracy: Młyńska 4, 59-101 Polkowice
Zakres obowiązków: - sprawdzanie stanu technicznego budynku i otoczenia obiektu celem ustalenia ewentualnych usterek i uszkodzeń;
- usuwanie usterek i awarii na terenie obiektu;
- dbanie o stan pomieszczeń, wyposażenia i majątku oraz ich należyte zabezpieczenie;
- prawidłowe i rzetelne prowadzenie dokumentacji obowiązującej stanowisku pracy;
- inne czynności związane ze stanowiskiem pracy, zlecone przez przełożonego
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40
Data rozpoczęcia pracy: Od zaraz
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w wolne dni: Tak
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: średnie zawodowe
Umiejętności i uprawnienia: - umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność
- ogólna znajomość prac budowlanych niezbędnych do konserwacji i utrzymania budynku
Inne: -
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  Aquapark Polkowice- Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne Spółka Akcyjna
Adres: Młyńska 4, 59-101 Polkowice
Osoba do kontaktu: Anna Pratkowiecka
Telefon:  767269118
Adres e-mail: place@aquapark.com.pl
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV + informacja z Krajowego Rejestru Karnego, zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich
Ilość miejsc: 1
Oferta ważna: 14.02.2025
Numer oferty: StPr/25/0077
Stanowisko: Technolog wody
Miejsce pracy: Młyńska 4, 59-101 Polkowice
Zakres obowiązków: - nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem instalacji technologii wody, usuwanie wszystkich awarii w instalacji oraz kontrola i utrzymywanie wymaganych przepisami parametrów wody;
- odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie na obiekcie urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych, węzła c.o. oraz kotłowni gazowej;
- obsługa i analiza wszelkich sygnałów dostarczanych przez systemy monitoringu technologii wody, c.o. i urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych;
- prowadzenie dokumentacji sanitarnej i podejmowanie odpowiednich działań w tym zakresie;
- inne czynności związane ze stanowiskiem pracy, zlecone przez przełożonego
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40
Data rozpoczęcia pracy: Od zaraz
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w wolne dni: Tak
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: średnie zawodowe
Umiejętności i uprawnienia: Orzeczenie  lekarskie  dla  celów  sanitarno – epidemiologicznych; umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność; umiejętność obsługi instalacji technologii wody, urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych, węzła CO oraz kotłowni gazowej
Inne: -
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  Aquapark Polkowice- Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne Spółka Akcyjna
Adres: Młyńska 4, 59-101 Polkowice
Osoba do kontaktu: Anna Pratkowiecka
Telefon:  767269118
Adres e-mail: place@aquapark.com.pl
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV + informacja z Krajowego Rejestru Karnego, zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich
Ilość miejsc: 1
Oferta ważna: 14.02.2025
Numer oferty: StPr/25/0066
Stanowisko: Ślusarz-mechanik maszyn i urządzeń górniczych pod ziemią
Miejsce pracy: Strefowa 13, 59-100 Polkowice
Zakres obowiązków: • wykonywanie usług serwisowych ( gwarancyjnych i odpłatnych ) w zakresie mechanicznym oraz elektrycznym maszyn i urządzeń górniczych produkcji Mine Master Sp. z o.o. w komorach naprawczych w podziemiach kopalń na rzecz użytkowników tych maszyn i urządzeń;
• usługi serwisowe obejmujące : diagnozowanie stanu technicznego  , naprawy polegające na wymianie uszkodzonych elementów , regulację i ustawianie parametrów, konserwację oraz przeglądy techniczne czyli czynności mające na celu zapewnienie ciągłej i bezawaryjnej pracy maszyn i urządzeń
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: Inna
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40
Data rozpoczęcia pracy: Od zaraz
Wynagrodzenie brutto: od 35,00 PLN /godz.
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką godzinową
Praca w wolne dni: -
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: zasadnicze branżowe
Umiejętności i uprawnienia: Odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, gotowość do pracy w systemie zmianowym, umiejętność czytania i analizowania schematów hydraulicznych, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, bardzo dobry stan zdrowia
Inne: -
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  Mine Master Spółka z o.o.
Adres: Dworcowa 27, 59-500 Złotoryja
Osoba do kontaktu: Jolanta Jasińska
Telefon:  76 7464 901
Adres e-mail: kadry@minemaster.eu
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Ilość miejsc: 5
Oferta ważna: 14.02.2025
Numer oferty: StPr/25/0067
Stanowisko: Elektromonter maszyn i urządzeń górniczych pod ziemią
Miejsce pracy: Strefowa 13, 59-100 Polkowice
Zakres obowiązków: • wykonywanie usług serwisowych ( gwarancyjnych i odpłatnych ) w zakresie mechanicznym oraz elektrycznym maszyn i urządzeń górniczych produkcji Mine Master Sp. z o.o. w komorach naprawczych w podziemiach kopalń na rzecz użytkowników tych maszyn i urządzeń.
• usługi serwisowe obejmujące : diagnozowanie stanu technicznego  , naprawy polegające na wymianie uszkodzonych elementów , regulację i ustawianie parametrów, konserwację oraz przeglądy techniczne czyli czynności mające na celu zapewnienie ciągłej i bezawaryjnej pracy maszyn i urządzeń
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: Inna  
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40
Data rozpoczęcia pracy: Od zaraz
Wynagrodzenie brutto: od 40,00 PLN /godz.
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką godzinową
Praca w wolne dni: -
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: średnie branżowe
Umiejętności i uprawnienia: Dozór nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV. Umiejętność czytania schematów elektrycznych Umiejętność diagnostyki instalacji elektrycznych 24V, sieci CAN, układów klimatyzacji
Inne: -
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  Mine Master Spółka z o.o.
Adres: Dworcowa 27, 59-500 Złotoryja
Osoba do kontaktu: Jolanta Jasińska
Telefon:  76 7464 901
Adres e-mail: -
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV oraz list motywacyjny na adres: Mine Master Spółka z o.o. w Wilkowie, ul. Dworcowa 27;   59-500 Złotoryja,  e-mail: kadry@minemaster.eu 
Ilość miejsc: 5
Oferta ważna: 14.02.2025
Numer oferty: StPr/25/0075
Stanowisko: Monter instalacji i urządzeń sanitarnych
Miejsce pracy: Makowa 1, 59-101 Polkowice
Zakres obowiązków: Montaż instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40
Data rozpoczęcia pracy: Od zaraz
Wynagrodzenie brutto: od 7 000 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w wolne dni: -
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: zasadnicze branżowe
Umiejętności i uprawnienia: -
Inne: -
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-MONTAŻOWE PROGRESS DANUTA CHMIELAK, SŁAWOMIR CHMIELAK SPÓŁKA JAWNA
Adres: Makowa 1, 59-101 Polkowice
Osoba do kontaktu: -
Telefon:  669470852
Adres e-mail: -
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Ilość miejsc: 1
Oferta ważna: 14.02.2025
Numer oferty: StPr/25/0073
Stanowisko: Osoba dozoru mechanicznego pod ziemią
Miejsce pracy: Mała 2, 59-100 Polkowice
Zakres obowiązków: Prowadzenie i organizowanie pracy, zapewnienie właściwych warunków pracy, rzetelne wykonywanie pracy
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu:  37,5
Data rozpoczęcia pracy: Od zaraz
Wynagrodzenie brutto: od 8 383 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w wolne dni: Tak
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: Średnie
Umiejętności i uprawnienia: świadectwo OUG, kursy dla osób dozoru
Inne: praca pod ziemią
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  SPECJALISTYCZNE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY KOPALŃ "SERWIS" Sp. z o.o.
Adres: Mała 2, 59-100 Polkowice
Osoba do kontaktu: Władysław Maślak
Telefon:  603 035 885
Adres e-mail: biuro@spbk.biz   
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Ilość miejsc: 3
Oferta ważna: 14.02.2025
Numer oferty: StPr/25/0072
Stanowisko: Osoba dozoru górniczego pod ziemią
Miejsce pracy: Przemysłowa, 59-100 Polkowice
Zakres obowiązków: Prowadzenie i organizowanie pracy, zapewnienie właściwych warunków pracy, rzetelne wykonywanie pracy
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu:  37,5
Data rozpoczęcia pracy: Od zaraz
Wynagrodzenie brutto: od 8 383 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w wolne dni: Tak
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: Średnie
Umiejętności i uprawnienia: świadectwo OUG, kursy dla osób dozoru
Inne: praca pod ziemią
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  SPECJALISTYCZNE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY KOPALŃ "SERWIS" Sp. z o.o.
Adres: ul. Przemysłowa, 59-100 Polkowice
Osoba do kontaktu: Władysław Maślak
Telefon:  603 035 885
Adres e-mail: biuro@spbk.biz   
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Ilość miejsc: 3
Oferta ważna: 14.02.2025
Numer oferty: StPr/25/0068
Stanowisko: Ślusarz-mechanik pod ziemią
Miejsce pracy: SZYB R-III- RUDNA ZACHODNIA
Zakres obowiązków: Roboty górniczo-budowlane pod ziemią
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu:  37,5
Data rozpoczęcia pracy: Od zaraz
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN + nagroda
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w wolne dni: Tak
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Umiejętności i uprawnienia: -
Inne: -
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  SPECJALISTYCZNE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY KOPALŃ "SERWIS" Sp. z o.o.
Adres: ul. Przemysłowa, 59-100 Polkowice
Osoba do kontaktu: Władysław Maślak
Telefon:  603 035 885
Adres e-mail: biuro@spbk.biz   
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Ilość miejsc: 1
Oferta ważna: 14.02.2025
Numer oferty: StPr/25/0069
Stanowisko: Ślusarz- spawacz pod ziemią
Miejsce pracy: SZYB R-III- RUDNA ZACHODNIA
Zakres obowiązków: Roboty górniczo-budowlane
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu:  37,5
Data rozpoczęcia pracy: Od zaraz
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN + nagroda
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w wolne dni: Tak
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: średnie zawodowe
Umiejętności i uprawnienia: książeczka spawacza, specjalistyczny kurs z zakresu zagrożeń spawalniczych
Inne: doświadczenie w pracy pod ziemią!
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  SPECJALISTYCZNE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY KOPALŃ "SERWIS" Sp. z o.o.
Adres: ul. Przemysłowa, 59-100 Polkowice
Osoba do kontaktu: Władysław Maślak
Telefon:  603 035 885
Adres e-mail: biuro@spbk.biz   
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Ilość miejsc: 5
Oferta ważna: 14.02.2025
Numer oferty: StPr/25/0070
Stanowisko: Operator SMG pod ziemią
Miejsce pracy: SZYB R-III- RUDNA ZACHODNIA
Zakres obowiązków: Roboty górniczo-budowlane
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu:  37,5
Data rozpoczęcia pracy: Od zaraz
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN + nagroda
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w wolne dni: Tak
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Umiejętności i uprawnienia: ukończony kurs operatora pojazdów pod ziemią
Inne: doświadczenie w pracy pod ziemią!
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  SPECJALISTYCZNE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY KOPALŃ "SERWIS" Sp. z o.o.
Adres: Przemysłowa, 59-100 Polkowice
Osoba do kontaktu: Władysław Maślak
Telefon:  603 035 885
Adres e-mail: biuro@spbk.biz
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Ilość miejsc: 5
Oferta ważna: 14.02.2025
Numer oferty: StPr/25/0071
Stanowisko: Elektromonter pod ziemią
Miejsce pracy: SZYB R-III- RUDNA ZACHODNIA
Zakres obowiązków: Roboty górniczo-budowlane
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu:  37,5
Data rozpoczęcia pracy: Od zaraz
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN + nagroda
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w wolne dni: Tak
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Umiejętności i uprawnienia: wymagane kwalifikacje zawodowe w specjalności elektromonter
Inne: doświadczenie w zawodzie!
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  SPECJALISTYCZNE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY KOPALŃ "SERWIS" Sp. z o.o.
Adres: Przemysłowa, 59-100 Polkowice
Osoba do kontaktu: Władysław Maślak
Telefon:  603 035 885
Adres e-mail: biuro@spbk.biz
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Ilość miejsc: 5
Oferta ważna: 14.02.2025
Numer oferty: StPr/25/00
Stanowisko: Funkcjonariusz Straży Granicznej
Miejsce pracy: Placówki SG: Świecko, Tuplice, Zielona Góra-Babimost, Gorzów Wlkp., Poznań-Ławica, Kalisz, Zgorzelec, Legnica, Jelenia Góra, Kłodzko, Wrocław-Starachowice
Zakres obowiązków: ogólny zakres obowiązków funkcjonariusza straży Granicznej określa rozdział 11 ustawy z dnia 12 października 1990 r. o Straży Granicznej
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: Inna  
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40
Data rozpoczęcia pracy: po ukończeniu procedury rekrutacyjnej
Wynagrodzenie brutto: od 6 038,90 do 6 667,30 PLN : w trakcie trwania kursu od 6038,90 zł brutto (5495,40 netto-poniżej 26 r. ż 5100,40 zł.-powyżej 26 r. ż) po ukończeniu szklenia od 6667,30 zł.(6067,24 zł netto-poniżej 26 r.ż., 5597,24 zł- powyżej 26 r. ż)
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w wolne dni: Tak
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: średnie
Umiejętności i uprawnienia: obowiązek zaliczenia testu pisemnego na poziomie szkoły średniej  z wybranego języka obcego
Inne: szczegółowe informacje na temat wymagań znajdują się na stronie www.nadodrzanski.strazgraniczna.pl
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ
Adres: POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie
Osoba do kontaktu: Aneta Srebniak
Telefon:  683582261
Adres e-mail: -
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Ilość miejsc: 100
Oferta ważna: 23.03.2025
Numer oferty: StPr/25/0053
Stanowisko: Nauczyciel psycholog
Miejsce pracy: Kościelna 18a, 59-150 Grębocice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Zakres obowiązków: Prowadzenie badań i działań diagnostycznych dzieci, diagnozowanie sytuacji wychowawczych, udzielanie pomocy psychologiczno - pedagogicznej, podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1/2
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:  20
Data rozpoczęcia pracy: Od zaraz
Wynagrodzenie brutto: od 2 394 PLN  w zależności od stopnia awansu
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w wolne dni: -
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Psychologia
Umiejętności i uprawnienia: -
Inne: -
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  PRZEDSZKOLE PUBLICZNE im. Jana Brzechwy w Grębocicach
Adres: Kościelna 18a, 59-150 Grębocice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Osoba do kontaktu: ELŻBIETA  KALETA
Telefon:  601 260 465
Adres e-mail: -
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty potwierdzające kwalifikacje
Ilość miejsc: 1
Oferta ważna: 14.02.2025
Numer oferty: StPr/25/0026
Stanowisko: Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej
Miejsce pracy: Dworcowa 6G, 12-220 Ruciane-Nida, powiat: piski, woj: warmińsko-mazurskie
Zakres obowiązków: utrzymywanie siłowni statku w stanie pełnej gotowości technicznej
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 10 000 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w wolne dni: -
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe  
Umiejętności i uprawnienia: wymagane uprawnienia mechanika żeglugi śródlądowej, mile widziane doświadczenie
Inne: -
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  Port "U Faryja" Rejsy Statkami Eugeniusz Faryj
Adres: Zagłoby 2, 12-200 Pisz, powiat: piski, woj: warmińsko-mazurskie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Galanek
Telefon:  874252444
Adres e-mail: -
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Ilość miejsc: 1
Oferta ważna: 16.02.2025
Numer oferty: StPr/25/0025
Stanowisko: Kapitan kl. B żeglugi śródlądowej
Miejsce pracy: Dworcowa 6G, 12-220 Ruciane-Nida, powiat: piski, woj: warmińsko-mazurskie
Zakres obowiązków: Prowadzenie statku, dozór  nad załogą, udzielanie informacji turystycznej pasażerom
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2025
Wynagrodzenie brutto: od 10 000 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w wolne dni: -
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: Podstawowe
Umiejętności i uprawnienia: uprawnienia kapitana kl.B, mile widziane doświadczenie
Inne: -
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  Port "U Faryja" Rejsy Statkami Eugeniusz Faryj
Adres: Dworcowa 6G, 12-220 Ruciane-Nida, powiat: piski, woj: warmińsko-mazurskie
Osoba do kontaktu: Halina Sychowicz
Telefon:  507556117
Adres e-mail: -
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Ilość miejsc: 1
Oferta ważna: 16.02.2025
Numer oferty: StPr/25/0094
Stanowisko: MŁODSZY REFERENT DZIAŁU KWATERMISTRZOWSKIEGO ARESZTU ŚLEDCZEGO W POZNANIU
Miejsce pracy: MŁYŃSKA 1, 61-729 Poznań
Zakres obowiązków: służba w bezpośrednim kontakcie z osobami tymczasowo aresztowanymi i skazanymi, służba zmianowa
Rodzaj umowy: Mianowanie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40
Data rozpoczęcia pracy: Od zaraz
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w wolne dni: -
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Umiejętności i uprawnienia: zdolność fizyczna i psychiczna do pełnienia służby w formacjach mundurowych; mile widziane uprawnienia energetyczne i doświadczenie w branży budowlanej; niekaralność
Inne: samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  ARESZT ŚLEDCZY W POZNANIU
Adres: MŁYŃSKA 1, 61-729 Poznań
Osoba do kontaktu:  
Telefon:  618-568-322, 323
Adres e-mail: -
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, świadectwo pracy, ankieta personalna, kopia dowodu osobistego, certyfikaty i dokumenty potwierdzające kwalifikacje, świadectwa szkoły średniej, maturalne, dyplomy studiów w tym studiów podyplomowych, kopia książeczki wojskowej z wpisem o przeniesieniu do rezerwy
Ilość miejsc: 2
Oferta ważna: 30.01.2025
Numer oferty: StPr/25/0095
Stanowisko: MŁODSZY PSYCHOLOG DZIAŁU TERAPEUTYCZNEGO OZ KOZIEGŁOWY ARESZTU ŚLEDCZEGO W POZNANIU
Miejsce pracy: MŁYŃSKA 1, 61-729 Poznań
Zakres obowiązków: słuzba w charakterze strażnika w bezpośrednim kontakcie z osobami tymczasowo aresztowanymi i skazanymi, służba zmianowa
Rodzaj umowy: Mianowanie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40
Data rozpoczęcia pracy: Od zaraz
Wynagrodzenie brutto: od 6 654 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w wolne dni: -
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: wyższe magisterskie
Umiejętności i uprawnienia: certyfikat specjalisty psychoterapii uzależnień luz zaświadczenie potwierdzające status osoby uczestniczącej w programie szkoleniowym do uzyskania certyfikatu specjalisty psychoterapii uzależnień albo certyfikat psychoterapeuty lub zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu lub możliwość przystąpienia do egzaminu uprawniającego do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty zdolność fizyczna i psychiczna do pełnienia służby w formacjach mundurowych;  niekaralność
Inne: samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  ARESZT ŚLEDCZY W POZNANIU
Adres: MŁYŃSKA 1, 61-729 Poznań
Osoba do kontaktu:  
Telefon:  618-568-322, 323
Adres e-mail: -
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, świadectwo pracy, ankieta personalna, kopia dowodu osobistego, certyfikaty i dokumenty potwierdzające kwalifikacje, świadectwa szkoły średniej, maturalne, dyplomy studiów w tym studiów podyplomowych, kopia książeczki wojskowej z wpisem o przeniesieniu do rezerwy
Ilość miejsc: 1
Oferta ważna: 30.01.2025
Numer oferty: StPr/25/0049
Stanowisko: OPERATOR ŁADOWARKI
Miejsce pracy: Chocianowska 112a, 59-100 Polkowice
Zakres obowiązków: Załadunek, rozładunek i podawanie materiałów budowlanych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40
Data rozpoczęcia pracy: Od zaraz
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w wolne dni: -
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Umiejętności i uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Inne: Praca na ładowarkach teleskopowych stałych i obrotowych. Uprawnienia w kategorii I WJO. Umiejętność pracy w grupie, komunikatywność, brak nałogów
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  "WITO" INSTALATORSTWO SANITARNE, C.O., INSTALATORSTWO GAZOWE TOMASZ WIŚNIEWSKI
Adres: Zygmunta Starego 6, 63-200 Jarocin
Osoba do kontaktu: Wioleta Szczepankiewicz
Telefon:  693413770
Adres e-mail: -
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Uprawnienia
Ilość miejsc: 1
Oferta ważna: 07.02.2025
Numer oferty: StPr/25/0008
Stanowisko: PRACOWNIK SOCJALNY
Miejsce pracy: 56-209 Jemielno 30, powiat: górowski
Zakres obowiązków: Praca socjalna, przeprowadzanie wywiadów środowiskowych, pisanie decyzji, dokonywanie analizy, diagnozy i oceny zjawisk indywidualnych i społecznych, udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40
Data rozpoczęcia pracy: 20.01.2025 do 21.04.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w wolne dni: -
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Umiejętności i uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Inne: wykształcenie zgodne z art. 116 i art. 156 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz.U.. 2024.1283 t.j.) ; doświadczenie w wykonywanym zawodzie
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jemielnie
Adres: 56-209 Jemielno 30, powiat: górowski
Osoba do kontaktu: Edyta Lenort
Telefon:  65 544 71 63
Adres e-mail: -
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Ilość miejsc: 2
Oferta ważna: 21.04.2025
Numer oferty: StPr/25/0048
Stanowisko: PRACOWNIK MAGAZYNU
Miejsce pracy: Stefowa, 59-100 Polkowice
Zakres obowiązków: Przygotowanie, zabezpieczanie i metkowanie produktów (ubrania, art. gospodarstwa domowego)
Przygotowanie towarów do wysyłki do właściwych sklepów
Dbałość o miejsce pracy i powierzony sprzęt
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40
Data rozpoczęcia pracy: Od zaraz
Wynagrodzenie brutto: od 30,5 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką godzinową
Praca w wolne dni: -
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: Podstawowe
Umiejętności i uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Inne: dokładność i dyspozycyjność
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  AWG OUTSOURCING  Sp. zo.o.  
Adres: Postępu 17, 02-676 Warszawa
Osoba do kontaktu: Ewelina Dziubińska
Telefon:  512 155 188
Adres e-mail: edziubinska@asistwork.pl
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Ilość miejsc: 30
Oferta ważna: 07.02.2025
Numer oferty: StPr/25/0047
Stanowisko: MALARZ KONSTRUKCJI STALOWYCH
Miejsce pracy: Myśliwska 39, 59-101 Sobin, powiat: polkowicki
Zakres obowiązków: - przygotowywanie powierzchni konstrukcji do malowania;
- nadzór i kontrola warunków klimatycznych i technicznych podczas procesu lakierowania;
- ustalanie kolejności czynności w toku malowania, praca zgodnie z kartami technicznymi wyrobów lakierniczych;
- zabezpieczanie oraz malowanie właściwe konstrukcji zgodnie z zadaną; technologią, odpowiadanie za końcową jakość powierzchni lakierniczych oraz zadaną grubość powłoki;
- organizowanie bieżących etapów malowania – wykrywanie nieprawidłowości w przebiegu procesu malowania;
- wewnątrzzakładowy transport detali zgodnie z posiadanymi uprawnieniami;
- czyszczenie i konserwowanie obsługiwanych urządzeń i przyrządów;
- podejmowanie działań mających na celu usprawnienie procesu produkcyjnego i doskonalenie produktu
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40
Data rozpoczęcia pracy: Od zaraz
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w wolne dni: -
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Umiejętności i uprawnienia: pracowitość, staranność; umiejętność pracy w zespole; praktyczna znajomość malowania konstrukcji stalowych
Inne: Wymagane doświadczenie w pracy na stanowisku lakiernika. Mile widziane uprawnienia spawalnicze
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  SPS INSCON Sp. z o.o.
Adres: Myśliwska 39, 59-101 Sobin, powiat: polkowicki
Osoba do kontaktu: Karolina Wasiak
Telefon:  -
Adres e-mail: k.wasiak@sps.pl
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane zatrudnieniem w naszej firmie prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: k.wasiak@sps.pl wraz z klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)".
Jeżeli wyrażasz zgodę, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez naszą firmę, umieść dodatkowo w CV następujący zapis:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym również dla celów przyszłych rekrutacji".
spsinscon.pl
Działając na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych jest firma SPS INSCON Sp. z o.o. z siedzibą w Sobinie (59-101) przy ul. Myśliwskiej 39, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000519982, NIP: 6972312635.
2. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ofercie pracy przez okres trwania danej rekrutacji oraz do celów przyszłych rekrutacji, jeśli wyraziłaś/eś stosowną zgodę w treści swojej aplikacji. Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś, wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne.
3. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
4. Dane osobowe mogą zostać przekazane spółkom powiązanym z naszą firmą (np. spółce SPS Budownictwo Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu).
5. Masz prawo do:
a) dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych,
b) wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych,
c) cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych, kontaktując się z nami pod adresem e-mail: k.wasiak@sps.pl
Ilość miejsc: 3
Oferta ważna: 07.02.2025
Numer oferty: StPr/25/0046
Stanowisko: SPAWACZ
Miejsce pracy: Myśliwska 39, 59-101 Sobin, powiat: polkowicki
Zakres obowiązków: czytanie rysunku technicznego; czytanie WPS, sczepianie prostych konstrukcji na podstawie rysunku; obsługa suwnicy
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40
Data rozpoczęcia pracy: Od zaraz
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w wolne dni: -
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Umiejętności i uprawnienia: Umiejętność spawania metodą MIG 131, MAG 135
Inne: Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Mile widziane uprawnienia spawalnicze
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  SPS INSCON Sp. z o.o.
Adres: Myśliwska 39, 59-101 Sobin, powiat: polkowicki
Osoba do kontaktu: Karolina Wasiak
Telefon:  -
Adres e-mail: k.wasiak@sps.pl
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane zatrudnieniem w naszej firmie prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: k.wasiak@sps.pl wraz z klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)".
Jeżeli wyrażasz zgodę, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez naszą firmę, umieść dodatkowo w CV następujący zapis:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym również dla celów przyszłych rekrutacji".
spsinscon.pl
Działając na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych jest firma SPS INSCON Sp. z o.o. z siedzibą w Sobinie (59-101) przy ul. Myśliwskiej 39, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000519982, NIP: 6972312635.
2. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ofercie pracy przez okres trwania danej rekrutacji oraz do celów przyszłych rekrutacji, jeśli wyraziłaś/eś stosowną zgodę w treści swojej aplikacji. Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś, wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne.
3. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
4. Dane osobowe mogą zostać przekazane spółkom powiązanym z naszą firmą (np. spółce SPS Budownictwo Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu).
5. Masz prawo do:
a) dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych,
b) wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych,
c) cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych, kontaktując się z nami pod adresem e-mail: k.wasiak@sps.pl
Ilość miejsc: 3
Oferta ważna: 07.02.2025
Numer oferty: StPr/25/0045
Stanowisko: MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH
Miejsce pracy: Myśliwska 39, 59-101 Sobin, powiat: polkowicki
Zakres obowiązków: Montaż konstrukcji stalowych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40
Data rozpoczęcia pracy: Od zaraz
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w wolne dni: -
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Umiejętności i uprawnienia: umiejętność pracy w grupie, dokładność i dbałość o jakość wykonywanego zadania, brak przeciwwskazań do pracy na wysokości
Inne: Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  SPS INSCON Sp. z o.o.
Adres: Myśliwska 39, 59-101 Sobin, powiat: polkowicki
Osoba do kontaktu: Karolina Wasiak
Telefon:  787092787
Adres e-mail: k.wasiak@sps.pl
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane zatrudnieniem w naszej firmie prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: k.wasiak@sps.pl wraz z klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)".
Jeżeli wyrażasz zgodę, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez naszą firmę, umieść dodatkowo w CV następujący zapis:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym również dla celów przyszłych rekrutacji".
spsinscon.pl
Działając na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych jest firma SPS INSCON Sp. z o.o. z siedzibą w Sobinie (59-101) przy ul. Myśliwskiej 39, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000519982, NIP: 6972312635.
2. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ofercie pracy przez okres trwania danej rekrutacji oraz do celów przyszłych rekrutacji, jeśli wyraziłaś/eś stosowną zgodę w treści swojej aplikacji. Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś, wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne.
3. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
4. Dane osobowe mogą zostać przekazane spółkom powiązanym z naszą firmą (np. spółce SPS Budownictwo Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu).
5. Masz prawo do:
a) dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych,
b) wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych,
c) cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych, kontaktując się z nami pod adresem e-mail: k.wasiak@sps.pl
Ilość miejsc: 3
Oferta ważna: 07.02.2025
Numer oferty: StPr/25/0044
Stanowisko: INSTALATOR SANITARNY
Miejsce pracy: Myśliwska 39, 59-101 Sobin, powiat: polkowicki
Zakres obowiązków: Montaż instalacji sanitarnych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40
Data rozpoczęcia pracy: Od zaraz
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w wolne dni: -
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Umiejętności i uprawnienia: umiejętność pracy w grupie, dokładność i dbałość o jakość wykonywanego zadania, brak przeciwwskazań do pracy na wysokości
Inne: Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  SPS INSCON Sp. z o.o.
Adres: Myśliwska 39, 59-101 Sobin, powiat: polkowicki
Osoba do kontaktu: Karolina Wasiak
Telefon:  787092787
Adres e-mail: k.wasiak@sps.pl
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane zatrudnieniem w naszej firmie prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: k.wasiak@sps.pl wraz z klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)".
Jeżeli wyrażasz zgodę, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez naszą firmę, umieść dodatkowo w CV następujący zapis:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym również dla celów przyszłych rekrutacji".
spsinscon.pl
Działając na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych jest firma SPS INSCON Sp. z o.o. z siedzibą w Sobinie (59-101) przy ul. Myśliwskiej 39, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000519982, NIP: 6972312635.
2. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ofercie pracy przez okres trwania danej rekrutacji oraz do celów przyszłych rekrutacji, jeśli wyraziłaś/eś stosowną zgodę w treści swojej aplikacji. Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś, wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne.
3. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
4. Dane osobowe mogą zostać przekazane spółkom powiązanym z naszą firmą (np. spółce SPS Budownictwo Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu).
5. Masz prawo do:
a) dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych,
b) wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych,
c) cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych, kontaktując się z nami pod adresem e-mail: k.wasiak@sps.pl
Ilość miejsc: 3
Oferta ważna: 07.02.2025
Numer oferty: StPr/25/0043
Stanowisko: ŚLUSARZ-OPERATOR
Miejsce pracy: Myśliwska 39, 59-101 Sobin, powiat: polkowicki
Zakres obowiązków: Obsługa: piły taśmowej, prasy hydraulicznej, wiertarki słupowej, wózka widłowego, suwnicy, szlifierki kątowej, przyrządów traserskich
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40
Data rozpoczęcia pracy: Od zaraz
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w wolne dni: -
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Umiejętności i uprawnienia: Obsługa suwnic, wciągników i wciągarek ogólnego oraz specjalnego przeznaczenia, obsługa suwnic ,umiejętności szlifierskie, obsługa wózka widłowego, obsługa wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wysięgnikiem oraz wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem, umiejętność czytania rysunku technicznego
Inne: Wymagane kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  SPS INSCON Sp. z o.o.
Adres: Myśliwska 39, 59-101 Sobin, powiat: polkowicki
Osoba do kontaktu: Karolina Wasiak
Telefon:  -
Adres e-mail: k.wasiak@sps.pl
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane zatrudnieniem w naszej firmie prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: k.wasiak@sps.pl wraz z klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)".
Jeżeli wyrażasz zgodę, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez naszą firmę, umieść dodatkowo w CV następujący zapis:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym również dla celów przyszłych rekrutacji".
spsinscon.pl
Działając na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych jest firma SPS INSCON Sp. z o.o. z siedzibą w Sobinie (59-101) przy ul. Myśliwskiej 39, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000519982, NIP: 6972312635.
2. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ofercie pracy przez okres trwania danej rekrutacji oraz do celów przyszłych rekrutacji, jeśli wyraziłaś/eś stosowną zgodę w treści swojej aplikacji. Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś, wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne.
3. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
4. Dane osobowe mogą zostać przekazane spółkom powiązanym z naszą firmą (np. spółce SPS Budownictwo Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu).
5. Masz prawo do:
a) dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych,
b) wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych,
c) cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych, kontaktując się z nami pod adresem e-mail: k.wasiak@sps.pl
Ilość miejsc: 3
Oferta ważna: 07.02.2025
Numer oferty: StPr/25/0042
Stanowisko: PRACOWNIK PRODUKCJI
Miejsce pracy: Kopalniana 7, 59-101 Polkowice
Zakres obowiązków: Praca przy linii produkcyjnej przy zalewaniu form masą polimerobetonową
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40
Data rozpoczęcia pracy: Od zaraz
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w wolne dni: -
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Umiejętności i uprawnienia: umiejętność pracy w zespole; umiejętności manualne i estetyczne;    dokładność, sumienność, pracowitość, zaangażowanie; łatwość w nawiązywaniu współpracy; rzetelność w wykonywaniu obowiązków; otwartość na podnoszenie kwalifikacji
Inne: -
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  Systemy i Technologie Sp. z o.o.
Adres: Kopalniana 7, 59-101 Polkowice
Osoba do kontaktu: Anna Pencakowska
Telefon:  76 7234215
Adres e-mail: dzial-kadr@sytec.pl
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Ilość miejsc: 5
Oferta ważna: 07.02.2025
Numer oferty: StPr/25/0041
Stanowisko: PORZĄDKOWA
Miejsce pracy: 59-100 Polkowice
Zakres obowiązków: utrzymanie czystości w obiekcie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40
Data rozpoczęcia pracy: Od zaraz
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Praca w wolne dni: -
Zapewnienie wyżywienia:  Nie
Zapewnienie zakwaterowania: Nie
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu z Polski: Nie
Wykształcenie: podstawowe
Umiejętności i uprawnienia: orzeczenie o niepełnosprawności
Inne: -
Dane pracodawcy:  
Nazwa firmy:  PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" Sp. z o.o.
Adres: Okólna 1a, 59-220 Legnica
Osoba do kontaktu: Jolanta Kalczyńska
Telefon:  724-550-105
Adres e-mail: -
Język składania aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -
Ilość miejsc: 2
Oferta ważna: 07.02.2025

— 30 Предметів на сторінці
Показується результатів: 1 - 30 із 44.