Опубліковувач

Tekst łatwy do czytania

Symbol tekst łatwy do czytania
Informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku

Logo urzędu pracy

Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku, inaczej PUP albo Urząd,
znajduje się przy ulicy Pogodnej 63/1.
Urząd posiada Filię czyli oddział terenowy w Łapach.
Filia w Łapach znajduje się przy ulicy Bohaterów Westerplatte 8.
Urząd pomoże ci, gdy mieszkasz w Białymstoku lub powiecie białostockim.
Powiat białostocki to gminy dookoła Białegostoku.

 

Budynek Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku

Tutaj jest główny budynek Urzędu.
Zdjęcie budynku PUP w Białymstoku
W tym budynku pracuje Dyrektor Urzędu Pracy i urzędnicy.

Dyrektor Urzędu Pracy w Białymstoku kieruje pracą Urzędu.
Dyrektorowi w pracy pomagają Zastępcy Dyrektora,
kierownicy Działów oraz pracownicy.
Przed budynkiem Urzędu są 2 miejsca parkingowe
dla osób z niepełnosprawnościami.

Zdjęcie wejścia do Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku i podjazdu dla wózków
Do budynku prowadzi jedno wejście od ulicy Pogodnej.
Obok wejścia jest podjazd dla osób na wózkach.
W budynku drzwi i korytarze są odpowiednio szerokie.
Na parterze budynku można jeździć na wózku inwalidzkim.

Symbol osoby z niepełnosprawnością
Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami
znajduje się na parterze Urzędu.

Podstawowe informacje uzyskasz w Kancelarii.
Kancelaria jest na parterze po prawej stronie od wejścia.

 

Osoby z niepełnosprawnością obsługiwane są na parterze:

  • rejestracja i świadczenia dla osób niepełnosprawnych
    • pokój numer 3A,
    • telefon: 85 7473853
  • pośrednictwo pracy i doradztwo zawodowe dla osób niepełnosprawnych
    • pokój numer 3, 3A,
    • telefon pierwszy: 85 7473852
    • telefon drugi: 85 7473806
  • kierownik Działu Aktywizacji Osób Niepełnosprawnych - środki PFRON
    • pokój numer 6,
    • telefon: 85 7473855
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń
można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Znak mozliwość wejścia z psem asystującym
W pokoju numer 6 można skorzystać
z usługi tłumaczenia języka migowego.

Symbol języka migowego
Osoby słabowidzące mogą też skorzystać z powiększalnika albo lupy do czytania.
Powiększalnik to przenośne urządzenie.
Powiększalnik ułatwia zapoznanie się z dokumentami w powiększeniu.

 

Do Urzędu możesz przyjść i załatwić swoją sprawę.

 

Urząd jest czynny:

  • Poniedziałek od 7:30 do 15:30
  • Wtorek od 8:00 do 16:00
  • Środa od 7:30 do 15:30
  • Czwartek od 7:30 do 15:30
  • Piątek od 7:30 do 15:30
 
W czym pomaga Urząd?
  • Pomaga w znalezieniu pracy.
  • Doradza osobom w trakcie poszukiwania pracy.
  • Pomaga podnosić umiejętności.
  • Pomaga zdobyć doświadczenie w pracy.
  • Pomaga założyć działalność gospodarczą.
  • Pomaga pracodawcom w zatrudnianiu cudzoziemców.
  • Pomaga znaleźć pracę w innych krajach.
 

Żeby załatwić sprawy w Urzędzie możesz:

Napisać pismo
i wysłać je na adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
ul. Pogodna 63/1
15-365 Białystok
Przynieść pismo
do Kancelarii
Kancelaria to biuro,
w którym można zostawić pisma
i inne dokumenty.
Kancelaria jest na parterze
na prawo od wejścia do budynku.
Napisać pismo
i wysłać je
za pomocą
platformy e-PUAP:
www.epuap.gov.pl,
skrytka: pupbialystok/skrytkaESP
ePUAP to skrót nazwy
Elektroniczna Platforma
Usług Administracji Publicznej.
Do tego sposobu trzeba mieć Internet
i swoje konto w ePUAP.
Napisać pismo
i wysłać je
za pomocą
platformy praca.gov.pl:
praca.gov.pl to platforma usług elektronicznych Publicznych Służb Zatrudnienia.
Do tego sposobu trzeba mieć Internet
i swoje konto w praca.gov.pl.
Napisać wiadomość
i wysłać ją
na adres e-mail:
bibi@praca.gov.pl
 
Zadzwonić pod numer: 85 7473857
Przyjść do Urzędu i spotkać się z pracownikiem
w godzinach pracy Urzędu.

 
Wszystkie informacje o Urzędzie są na stronach internetowych:

https://bialystok.praca.gov.pl/
https://pupbialystok.bip.gov.pl/

 

Informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku
Filia Łapy

Logo urzędu pracy
Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku, inaczej PUP albo Urząd,
znajduje się przy ulicy Pogodnej 63/1.
Urząd posiada Filię czyli oddział terenowy w Łapach.
Filia w Łapach znajduje się przy ulicy Bohaterów Westerplatte 8
w budynku Internatu Liceum na 1 piętrze.
Urząd pomoże ci, gdy mieszkasz w Białymstoku lub powiecie białostockim.
Powiat białostocki to gminy dookoła Białegostoku.

 

Budynek Filii w Łapach

Tutaj jest budynek Filii PUP w Łapach.
W tym budynku pracuje Kierownik Filii i urzędnicy.

Filia podlega pod Urząd Pracy w Białymstoku.
W Filii w Łapach pracuje Kierownik Filii.
Kierownik kieruje pracą Filii.
Kierownikowi w pracy pomagają pracownicy Filii.
Do budynku prowadzi wejście od strony ulicy Westerplatte,
obok 1 Liceum Ogólnokształcącego.
Podstawowe informacje uzyskasz w Sekretariacie.
Sekretariat znajduje się na piętrze budynku.

 

Osoby z niepełnosprawnością obsługiwane są na piętrze:

  • stanowisko do spraw ewidencji i świadczeń
    • pokój numer 1, telefon: 85 7157917,
    • pokój numer 2, telefon: 85 7157911;
  • stanowisko do spraw pośrednictwa pracy i poradnictwa zawodowego
    • pokój numer 4, telefon 1: 85 7157915,
    • pokój numer 5, telefon 1: 85 7157914,
    • pokój numer 6, telefon 1: 85 7157913.
 
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń
można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Znak mozliwość wejścia z psem asystującym

Budynek posiada windę dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
Winda znajduje się na prawo od wejścia do Filii.


Budynek nie posiada toalety dla osób niepełnosprawnych.
Jeżeli potrzebujesz naszej pomocy
zadzwoń pod numer Sekretariatu: 85 7157910.
W Filii w Łapach, w pokoju numer 10,
można skorzystać z usługi tłumaczenia języka migowego.

Symbol języka migowego
 

Do Urzędu możesz przyjść i załatwić swoją sprawę.

 

Urząd jest czynny:

  • Poniedziałek od 7:30 do 15:30
  • Wtorek od 8:00 do 16:00
  • Środa od 7:30 do 15:30
  • Czwartek od 7:30 do 15:30
  • Piątek od 7:30 do 15:30
 

W czym pomaga Urząd?

  • Pomaga w znalezieniu pracy.
  • Doradza osobom w trakcie poszukiwania pracy.
  • Pomaga podnosić umiejętności.
  • Pomaga zdobyć doświadczenie w pracy.
  • Pomaga założyć działalność gospodarczą.
  • Pomaga pracodawcom w zatrudnianiu cudzoziemców.
  • Pomaga znaleźć pracę w innych krajach.

 
Żeby załatwić sprawy w Urzędzie możesz:

Napisać pismo
i wysłać je na adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Filia w Łapach
ul. Bohaterów Westerplatte 8
18-100 Łapy
Przynieść pismo
do Sekretariatu
Sekretariat to biuro,
w którym można zostawić pisma
i inne dokumenty.
Sekretariat jest na piętrze
na lewo od wejścia do budynku.
Napisać pismo
i wysłać je
za pomocą
platformy e-PUAP:
www.epuap.gov.pl,
skrytka: pupbialystok/skrytkaESP
ePUAP to skrót nazwy
Elektroniczna Platforma Usług
Administracji Publicznej.
Do tego sposobu trzeba mieć Internet
i swoje konto w ePUAP.
Napisać pismo
i wysłać je
za pomocą
platformy praca.gov.pl:
praca.gov.pl to platforma usług elektronicznych Publicznych Służb Zatrudnienia.
Do tego sposobu trzeba mieć Internet
i swoje konto w praca.gov.pl.
Napisać wiadomość
i wysłać ją
na adres e-mail:
bibila@praca.gov.pl
 
Zadzwonić pod numer: 85 7157910
Przyjść do Urzędu i spotkać się z pracownikiem
w godzinach pracy Urzędu.
 
Wszystkie informacje o Urzędzie są na stronach internetowych:
https://bialystok.praca.gov.pl/

https://pupbialystok.bip.gov.pl/
 

Załączniki

Tekst łatwy do czytania Białystok
Tekst łatwy do czytania Białystok.docx 852 KB
Tekst łatwy do czytania Białystok
Tekst łatwy do czytania Białystok.pdf 448 KB
Tekst łatwy do czytania Filia Łapy
Tekst łatwy do czytania Filia Łapy.docx 628 KB
Tekst łatwy do czytania Filia Łapy
Tekst łatwy do czytania Filia Łapy.pdf 531 KB
Informacje o publikacji dokumentu