Instrukcja zakładania kont na praca.gov.pl

Print Drukuj

Praca.gov.pl umożliwia Urzędom Wojewódzkim, Wojewódzkim Urzędom Pracy i Powiatowym Urzędom Pracy świadczenie usług elektronicznych na rzecz osób bezrobotnych i poszukujących pracy, pracodawców oraz podmiotów powierzającym cudzoziemcom wykonywanie pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Użytkownicy dysponujący Profilem Zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym mają możliwość założenia konta w Praca.gov.pl oraz wnoszenia wniosków wraz z załącznikami w postaci elektronicznej. Na konto użytkownika w Praca.gov.pl kierowane są również informacje zwrotne, pisma w sprawie i decyzje z urzędów.

Link do instrukcji: https://psz.praca.gov.pl/documents/10240/11841896/Instrukcja+jak+za%C5%82o%C5%BCy%C4%87+konto+w+Praca_gov_pl_v2.pdf/b54cc331-c2f5-41ba-b1be-2507aa255398?t=1686038353000

Informacje o publikacji dokumentu