W Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach rejestracja przebiega w następujący sposób:
1) posiadacze kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego mogą skorzystać z możliwości rejestracji za pośrednictwem elektronicznego systemu rejestracji, dostępnego na stronie praca.gov.pl.
Ten rodzaj rejestracji nie wymaga osobistej wizyty w urzędzie. Wymagane do rejestracji dokumenty należy zeskanować, a wniosek opatrzyć jednym z wyżej wymienionych bezpiecznych podpisów. Jest to preferowana forma rejestracji w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach.
Zapoznaj się ze szczegółową instrukcją elektronicznej rejestracji.
Link poniżej:
https://psz.praca.gov.pl/dla-bezrobotnych-i-poszukujacych-pracy/rejestracja-w-urzedzie/instrukcja-elektronicznej-rejestracji
2) osobiste zgłoszenie w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach z kompletem dokumentów niezbędnych do rejestracji, po uprzednim uzgodnieniu terminu wizyty w celu dokonania
rejestracji.
Termin wizyty można uzgodnić:
- dzwoniąc pod numer telefonu 41 367 11 00
- korzystając ze strony praca.gov.pl poprzez zgłoszenie do rejestracji za pośrednictwem formularza elektronicznego bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego.