Proszę o zweryfikowanie, czy w "Danych konta" utworzonego na profilu praca.gov.pl mają Państwo zaznaczony „haczyk" w "Zgodzie na doręczanie pism". Zaznaczając go zgadzają się Państwo na doręczanie do Państwa pism poprzez konto utworzone na profilu praca.gov.pl.

Jeżeli w/w „haczyk" nie jest zaznaczony, proszę wejść na "Dane konta" i poprzez "Edytuj" zmienić zaznaczenie i zapisać zmiany.

Jeżeli ktoś nie utworzył konta na profilu praca.gov.pl proszę o jego założenie poprzez "Rejestrację konta".

Powyższe ustawienia umożliwią PUP w Kłobucku na doręczanie pism do Państwa drogą elektroniczną poprzez portal praca.gov.pl.
 
Sposób przekazania do PUP w Kłobucku:
Aby wysłać do PUP w Kłobucku online w/w załączniki, proszę:
  1. Zalogować się na swoje konto na stronie praca.gov.pl;
  2. Wejść w zakładkę "Sprawy";
  3. Wejść w zakładkę "Nowy dokument";
  4. Wybrać z dostępnych formularzy dokument o nazwie "Pismo do Urzędu" (znajduje się na 4 stronie);
  5. Kliknąć "Dalej";
  6. Wybrać adresata pisma/wniosku – PUP w Kłobucku;
  7. Kliknąć "Utwórz dokument";
  8. Proszę wypełnić:
    1. dane adresowe wnioskodawcy;
    2. w "Danych sprawy" proszę wypełnić:
      • "Rodzaj sprawy"Przesłanie dokumentów - COVID-19,
      • "Opis sprawy"Przesłanie dokumentów.
  9. Kliknąć "Zapisz";
  10. Poprzez zakładkę "Dodaj załącznik" dodać pobrane wcześniej i wypełnione oświadczenie i kalkulator lub inny dokument;
  11. Kliknąć "Wyślij".
Dodatkowo, jeżeli nie był wcześniej przesłany Załącznik nr 1 do wniosku Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc rekompensującą negatywne konsekwencje ekonomiczne z powodu COVID-19 prosimy o jego przesłanie wg powyższej instrukcji (może być wysłane jako kolejny załącznik do pisma). Formularz można pobrać na stronie w załącznikach Dla pracodawców i przedsiębiorców/Tarcza antykryzysowa COVID-19/Pożyczka dla mikroprzedsiębiorcy.