Najczęstsze błędy we wniosku o udzielenie pożyczki na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej mikroprzedsiębiorcy.
- Przy składaniu wersji papierowej należy złożyć dwa egzemplarze podpisanej umowy, nie należy wpisywać daty.
- Wersja papierowa oprócz podpisanego wniosku powinna zawierać następujące załączniki:
- formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc rekompensującą negatywne konsekwencje ekonomiczne z powodu COVID-19,
- umowę pożyczki na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej mikroprzedsiębiorcy - 2 podpisane egzemplarze,
- potwierdzenie posiadanego konta (wyciąg bankowy, zaświadczenie, kopia przelewu),
- podpisaną klauzulę informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych,
- przy składaniu wniosku przez spółkę cywilną należy załączyć umowę spółki.
- Koniecznie należy wypełnić numeru PESEL.
- Dane przedsiębiorcy (część 1 i część 2 wniosku) muszą być zgodne z CEDIG, KRS.